Lukalla oli "iso" etsintä. No Lukasta sen näki, jotta se tiesi sen. Se lompotteli niin iloosesti ja teki duunia koko ajan. Mä annoon maalimiehille kaksi rullaa käteen, et jos Luka hoksaas ilimaasta. No Luka sai jo kaukaa hajun ukoista. Se meni ukkojen luo ku salama. Ja hetken aikaa meni, sitten Luka putkahti suoraan mua kohti, jolloin arvasin jotta se on löytäny ukot. Mutta ei sillä mitää rullaa suus ollu. No mä aattelin, notta se ei ny muistanu ottaa rullaa mukahan, ku ei olla reenattu kovin pitkillä väleillä. Mutta mä lähärin Lukan mukaan kattomaan, jotta missäs ne ukot on. Päästin ukkojen luo, niin Luka sai naminsa.

Selvis, jotta Luka oli ottanu ekan rullan suuhun, mutta se oli siltä pudonnut, ku oli tullut tohkeissaan mua kohti, se oli palannut ottamaan toisen rullan, mut seki oli puronnu. Hetken se oli kuulemma niitä rullia ettiny, mut päättäny tulla sit sanoon mulle löyröstä iliman rullaa Nauru Ihana Koira!!!

Tarttoo sen kans ny ottaa hiukan piremmillä väleillä tuota rullan tuontia.

 

Bobbylle kaksi ilimaasua. Kaksi näkölähtöä (pimiäs) ja molemmat lyhyllä matkalla ja hyvät haukut. No kyllähän se haukkuki tosi hianosti. Hymy

Bobbylle tommosia kaksi haukku juttuja ny vaan ei enempää. Eka näkölähäröllä ja toinen vois olla jo hiukan työläämpi... Keväällä kokeisiin?