Nyt ei oo kauhiasti huvittanut / jaksanut kirijuutella mitää tänne.

Mutta Bobbyn kanssa päästiin aloittamaan jälleen tokon alkeet, josko me päästääs pikkuhilijaa jatkamaan. Meillä oli oikeen mukavaa, ja Bobby yllätti mut torella positiivisesti. Kun otin sen autosta, olin varma, jotta se rupiaa haukkumaan ku näköö ensimmääsen koiran. Mutta ei pihaustakaan kuulunut Bobbyn suusta. Jee, hianoa Nauru Se on jotain oppinut, tai sitten huomannu ihan turhaksi jutuksi.

Oli seuraamista, maahanmenoa, ja yksi hyppy. Seuraaminen Bobbylla sujuu erinomaisesti, paitsi kun mä pysähryn, niin koiraki pysähtyy muttei istu --> harjootellahan palio istumista. Lisäksi mulle huomautettiin ,jotta ku mä pysähryn, niin mä otan pikkuusen askeleen vasemmalle, eli mä hiukan "parannan" meirän asentoa... en oo itte hoksannu ollenkaa. Bobby osas hypätä esteen yli, sitä ollahanki ny kotona reenattu enempi. Lisäksi maahan meno sujuu hyvin, vauhtia tarvis lisätä ja kaukokäskyä...Eli ku Bobbylle huutaa tilanteessa ku tilanteessa, et MAA, niin sehän tipahtaa siihen paikkaan jossa on, eikä hivuttauru mun eteen.