Kiva keli, pikkusen oli vilpoonen, jottei pikkupikku koirat läkähtyneet. Ja alakuun oli kauhian kova tuuli, ja olis ollu kiva saada kunnon hajutuulet, mut ne sitte tyynty.

Lukalle kaksi rullamaalimiestä ja yksi ihana suorapalkka. Kokeeltihin ny niin, jotta rulla maalimiehet menöö ihan lähelle polkua, eli noin 6 metriä polulta mettään piiloon ja heidän väliin jäi semmoonen 50 metriä. Ja nyt oli ohojeena maalimiehille, et kun Luka tuloo hakemaan rullaa, niin otetaan rullaa hiukan takaasi päin. Luka ku tykkää aivan kauheesti taisteluleikeistä, niin nostetaan hiukan rullavirettä pienellä "taistelu" meiningillä. Ja se toimi hienosti. Luka otti nyt rullat maalimieheltä iliman unohdusta ja tosi kovalla innolla. Ja toi rullan tosi hienosti myös mulle ja luovutuskin oli tosi hyvä. Ja kolomas ukko meni piiloon hiukan kauemmas kivikko alueelle, ja MM olikin mennyt tosi "hankalaan" paikkaan, mutta kyllähän meidän pikku hoffi sen löyti vaivatta.

Bobbylle kolome haukkuilimaasua, ja yksi suorapalkka. Nyt tehtiin sellaanenki reeni, jottei ikää. Eli VihiTiina piti Bobbystä kiinni, ja minä menin "piiloon", huikkasin, jotta saa tulla. Tiina päästi Bobbyn irti ja voi sitä raivia, millä se koiruus tuli mun tykö, ja istuu hienosti eteeni, ja alootti haukun, hiukan kakeltaen mut haukku. Ja minä naksuttelin väliin. Sitten toisen kerran samalla tavalla ja kolomas ukko meni piiloon niin että minä pitelin Bobbyä, ja oli niinku näkölähtö. Ja koira meni aivan intopiukeena hakeen ukkoa, ja alootti haukun samalla tavalla ku mulle. Ja nelijäntenä oli sit kiva suorapalkkainen ukko.

Nauru