Oon sitte tietysi tosi laiskasti reenannu poikia...mä arvasin et näin käy, ku ei olla millää kurssilla..

Mut oon nyt sentään jotain tehny melkein joka päivä. Bobby on oppinu paikalla makuun, jota luulin ettei se opi ikinä. Mut sain sen pysymään maassa narupallon avulla. Ja ollaan saatu siihen jo oikeen kestoa. Lisäksi ollaan luoksetuloa reenattu sisätiloissa, siten jotta Bobbyn / Lukan pitää tulla aivan muhun kiinni. Ite olen ollut siis lattialla polvillani ja pitäny namia rinnuksia vasten. Kun koira on tullut muhun kiinni niin jotta nokka on ylös mua kohti, niin on se saanu palkan.

Lukan reenit....plaah, mä en tierä kuinka mä saisin sen intaantuneesti seuraamaan mua ja piiiiiiiitkiä matkoja, iliman välinamia ja käsiapuja.....sillä herpaantu ote saman tien ku mun käsi menöö alas. Liikkeestä istuminen alakaa sujua hyvin. Ja toi luoksetulo on oikeen hyvä. Mut BH -koetta ajatellen seuraaminen ei tuu riittämään Otsan rypistys

Lisäksi ollaan poikien kans reenattu omaan tyyliin esineruutua. Mikä hienointa Bobbykin pysyy paikalla makuus niin kauan että saan vietyä pallon mettään piiloon Nauru