Päästiinpäs vieraileen toiseen reeniryhmään. He kun reenasivat meirän lähellä.

No ei heitä ollut meidän lisäksi ku kaksi, mut oli tosi hyvät reenit.

Aluksi pohoriin jotta miten kummassa mun pikku fifit jaksaa olla siellä reeniis, ku niin kuuma. Mut tadaa, mä käytin pojat ensi uimas, ja sitten otin mukaani Lukan häkin, jonka kasasin sinne mettän reunaan, ja laitoon pikkuusen sinne oottamaan vuoroaan. Ja Bobbyn häkki oli sitten autossa ja auton luukut auki.

Lukalle kaksi maalimiestä mettähän suorilla palkoolla. Aattelin, ku on kuuma et suorat palkat on poikaa. Ja Luka suorastaan lensi maalimieheltä toiselle. Kyl sillä on vaan hyvä nenu. Tarkennukset ja kaikki meni hianosti. Ja voi sitä onnea ku ukot löyty ja ne jakso rapsuttaa.

Bobbylle kaksi maalimiestä ja toinen heistä haukutaan. Bobby kans lenti mettäs niinku viimestä päivää. Sillon kans tuo tarkentaminen kohentunu. Eka ukko löyty ja mä ryntäsin sinne perään kattoon ja naksuttelamahan haukkua. Bobby olis kyl aloottanu haukun jo iliman mua....WAU mikä koira. Tosi pätevä! Mut nyt sitten mä itte menin siihen äärehen ja odotin haukkua, Bobby hiukan häiräänty siitä, ja aloitti pienillä wuh äänteillä. Mut jokaisesta äänestä tuli naks ja nami. Mut maalimieski sano, jottei siinä kauaa olis tarvinnu orotella ku Bobby olis haukkunu iliman mammaa.

Toinen ukko oli sit suoralla palkalla ja hyvin meni seki. Tämä ukko sitte kokeili lelulla haukuttaa Bobbya, ja sekin toimis hyvin. Josko kokeilis välillä niin, jotta maalimiehellä on joki lelu, ja yrittääs sillä haukuttaa. Mutta kuinkas siinä saa koiran sit rauhas istumaan maalimiehen eres ja haukkumaan. hmmm