Hupsis, on jääny hiukan rustaamatta noita reenejä...

Oltiin Lukan kanssa 3. BH tunnilla 6.4.2010. Seuraaminen meni jo hiukan paremmin, mut mun tarttoo vielä pitää vasen käsi koukussa Lukan nokan edessä. Täytyis siitä luopuu. Eka ihimettelin, notta mikä on ku se tuloo mun peräs vaan eikä meinannu millään tulla siihen viereen..no kentän toisessa päässä oli paikalla makuulla dobberi uros, komee poika, mut Lukaa se jännitti..Istuminen liikkeestä sinnepäin, eiku reeniä vaan lisää. Kotona oon sitä reenannu ihan naksuttimella, ja kyl se puo menöö hiukan nopeemmin maahan. Meitin Luka on vaan semmoonen silkkitassu et puo jottei viitti joka rapakentällä pistää istuen. Liikkeestä maahan meno on tosi hyvä, ja laskoo maahan ku ohojus. Henkilöryhmässä ei ole Lukan kans mitään ongelmaa. Eikä paikalla makuus.

Sitte meillä olikin jo neljäs ja samalla vipa kerta 12.4. Tehtiin kaupunkiosuus reeni. Noooooo Luka on niin ihanan varma poju kylillä nottei tosikaan. Kouluttajaki sano, jottei mitään ongelmaa päästä kaupunki osuuresta läpi. Me oltiin Elovainion kauppakeskuksen parkkipaikalla, josta vuoronperään mentiin kauppakeskuksen oven erustalle, ja hakeen kaikkee häiriöö mitä siä vaan ikinä oli. Oli käynnistyvää autoa, käveleviä ihmisiä, seisoskeleviä ihmisiä, pyörän kans taituroijia, kärryjä lykkääviä ihimisiä. Siis kaikemmoosta. Sitten vielä lavastus ohijuoksija, eikä mitää kunahtanu Luka näihin. Se vaan aina kääntyili kattoon mua silmiin ja kysyvästi jotta saiskos jo nakkia tai jotain. Sitte ku Luka jätettiin valolyhtyyn kiinni ja minä menin piiloon, Lukan ohi meni häiriökoira. Luka oli vaan istunu nätisti paikallaan vaikka meni koira sen nokan ohi. Lisäksi häiriökoira meni meidän ohi kävelyosiossa. Eikä Luka kyl piitannu mitään.

Mä olin kyl ihimeen rauhallinen koko sen kaupunkiosio reenin, ku mä luotan mun koiraani siinä asias meleko lailla. Kun sais saman rauhallisen ja rennon olon myös tottelevaisuusosiolle, niin luulen jottei olisi mitää ongelmaa suorittaa BH-koe hyväksytysti.

Nyt sitten vaan jännätään, et kuin meirän reenaamisen käy, ku ei oo kurssia.