Doddii, ei ny ihan vielä Lukan kans rynnitä BH-kokeeseen. Seuraamiset ihan pepusta. Ja lisän huonoon seuraamiseen tuo mun käsi nakkeineen... Mun tarttis kuulemma pitää namikäsi Lukan kuonon yli vasemmalla puolella, mutku koiran kuono venkslaa eres takaasi sen nakkikären polemmin puolin. Ja sitte syntyy sitä, jotta koira on musta liian kauakana...

Nooo, torettihin niin notta, mulla on käres pitkä nakki, ja yritän pitää kären juuri noinku eres mainittin. Ja teen sellaasta pientä seuraamiskaarta vasemmalle. Ja sitten pikkuhilijaa laitan vasemman kären mun selijän taakse ja annakin palkan oikealla kärellä. Ja pikkuhilijaa annan vasemman kären heilua kuin sen kuuluukiin liikkeessä ollessa.

Sevverran huomattiin jotta Luka seuras mua tosi hianosti iliman nakkia ja kun kävelin oikeen reippaasti. Hmm.

Lisäksi istuminen menee Lukalla kären ohjauksella hyvin, mut iliman ei millään ymmärtänyt mitä mä siltä halusin. Tästä läksynä istuta Luka, heitä nakki pois päin ittestäs, ja kun koira kääntyy suhun päin, ISTU, kun istuu, heitä taas nakki kauemmas, ja saman toistoa muutaman kerran. Kun istuminen on saatu vahvaksi, niin niin pitääs sujua iliman käsimerkkiä. perkeleen käsi..

Liikkeestä maahan meno on OK. Luka putuaa maahan ku ohojus Hymy

Luoksetulo: kun jätin Lukan maahan ja lähärin eteenpäin, käännyin, kutsuin Lukaa TÄNNE...no se katteli jo ihan muualle, ennen ku huusin. Sitte huusin uurestaan, lse lähti jolkottelemaan mua kohti, ja pysähty kesken matkan haistelemahan maataYllättynyt

No, sitte kouluttaja piti koiraa kaulapannasta ja mä lähärin juoksemaan koirasta pois päin ja sitte käännyin huusin jotta TÄNNE --> koira oikeen liitää mun eteeni. JES.

Kokeiltiin myös henkilöryhmää, siinä koiruliini oli hyvin mun mukana eikä menny pussaileen ihmisiä ringissä.