Ny on parin kertaa peruuntunu tuon koulutuksen osalta.

Mutta toki mollahan jokapäivä naksuteltu kotona. Mä oon ny lähinnä naksutellu niin, jotta ku mä lähären liikkumaan oon pitäny kosketuskepin pallon vasemman jalan puolella. Ja alakuhun niin, jotta pallo on koko ajan näköpiiris. Ja ainaku Bobby lähtöö mun liikkeeseen mukahan ja ottaa kosketuksen palloon kuuluu naks, ja nakkia suuhun. Tätä on ny jankattu, ja mä en ny oikeen tierä kuinka eretä. Olen kokeellu jo sitäki, jotta kun lähären liikkeelle, (pirän kosketuskeppiä piilossa) ja kun Bobby lähtöö mun mukaan liikkeelle näytän palloa ja kun kuono koskee keppiin niin naks ja nakki. Mut tässä on ny pari ongelmaa. Bobby meinaa eristää, eli se lähtöö mun mukaan liikkeelle mutta se eristää eli jatkaa mun ohi, ja tässä pitää olla siis tosi nopia, mut saa nähärä teenkö jotaki väärin. Toivottavasti en.

Mut siis silleen Bobby lähtöö jo liikkeelle, et se ei kurota nakkikättä vaan on vasemman jalan kohoralla ja pää kurottaa mun oikialle puolelle, niinku seuraamisliikkeessä on. Mutta se pysähtyminen ja eristäminen on ongelma. Eli tairan pitää vielä keppiä koko ajan esillä.