Hellou,

tänään aamulla, kun Jani käytti koirat metsässä niin, Bobbyllä oli noussu toinen korva ylös =o) Jännää, näyttää ihan vinksahtaneelta koko koira.

Niin ja meille on tullu jokapäiväiseksi pienet taistelut Bobbyn kans. Se vetää silloon tällöön hiukan ylikierroksilla ja käy käsiin ja Lukaan ja jalakoohin ja mihin ny ikinä ehtii tarraamaan niillä pienillä terävillä hampaillaan. Ja minä sitte poppelin kans taistelen, painan maahan pehmeästi, eihän siinä mitä voimia tarvi ja pirän hetken ja päästän ja niin kauan toistuu kunnes koiruli hoksaa jottei muuten kannata yrittääkkää. Tosissaan se kyllä taistelee. Sitte ku tilanne on rauhoottunu, niin sitten mä silittelen rauhallisesti poppelia ja juttelen rauhoottavaan sävyyn. En tierä menöökö oikein, mut on se ainaki tehonnu, ei läheskää enää oo koko aikaa pultus kiinni.

Bobby pääsi myös viikonloppuna uimaan. Se oli tietysti silkka vahinko. Vein koiria "teletappimaahan" hiukan nuuhkimaan ja juoksemaan. No siellä on semmooset kivat uima-altaat, joita toki ei ole tarkootettu uintiin, mut minkäs teet ku Luka hyppää sinne aina heti ja on aivan onnensa kukkoloolla. Vesi siinä on ihanaa, tuloo lähteestä. No Lukahan meni sitte semmooseen altaasehen ja Bobby hetken pyöri siinä reunalla ja kokeeli tassulla hiukan eikä tohtinu mennä, mut lopulta sillä uteliasuus voitti ja se meni veteen. No siis Bobbylle se allas on oikeesti syvä, ja mä olin aivan et apua ny se hukkuu tuonne. Mä sanoonki Lukalle et auta ny Bobbyä, ku sen meno oli sen näkööstä et sillä oli hiuka paniikki päällä. Mut kyllä se pinnalla pysyi. Mut kyllä mä sen otin heti maan pinnalle. Eikä se enää uurestansa menny uimaan.