Käytihin lauantaina 15. päivä kokeelemas Lukan kans agilityä. Vitsit se oli hauskaa ja Luka oli aivan into piukeena. Ei ollakkaa koskaan aiemmin kokeeltu.

Ekaksi otettihin helepot hyppy esteet. Hypyt toki oli läpijuoksua ku niitä ei vielä voinu nostaa kovin korkialle. Haettihin Lukalle hiukan tuntumaa vaan. Tiina oli ottamas namin kans Lukaa vastaan ja mä lähetin Lukan esteille. Voi vitsi Luka oli aivan innoossaan.

Sitten me mentihin putkeen. Mä lähetin Lukan suoran putkeen ja Tiina oli namin kans vastaanottamas toisessa päässä. Ja tästäki se koiruus oikeen intaantu. Muutamat kerrat toistettiin ja mä jo välillä saatoin lähettää Lukan putkeen kauempaakin ja iliman että Tiina oli vastaanottamas.

Kolomas harjootus oli kepit......kivat mutta vaikiat ohojaajalle. Mä kun luulin, että mä pystyn syömään purkkaa ja kävelemään samaan aikaan...mitä vielä. Keppien kohoralla mamman pitää ajatella ihan liikaa. Luka kyllä hoksas lähtiä pujottelemaan mut se ohojaaminen oli hiukan hankalaa ku niitä keppiä oli palio ja jalakoja ja käsiä oli ihan liikaa, ja koiraki oli vielä niin pitkä pujottelemahan =o)

Oli kyllä kivaa. Oliskohan lauantaina 15. päivä maaliskuuta syntynyt uusi SM agilitaaja, meinaan LUKA...se kyllä silimin nähären nautti. Toki uutuus viehättää Lukaa aina.

Ny pitää heti saara kotia agilityrata!!!