13.7.2007


Etsintä reenit oli Puuvuorella mukavissa sääolosuhteissa. Aluksi ihan kiva harmaa taivas, eikä satanu, eikä tuullu. Loppu reenaus olikin sitten aikamoosen satehen alla.

Lukalle otin kaksi maalimiestä, toinen antaa Lukalle ykkösnamin ja toinen ei mitään. Lisäksi molemmille maalimiehille, vein itse sitten näytön jälkeen namit. Mun oli tarkootus ottaa koiralle ilimaasua pitkästä aikaa. No ekan maalimiehen Luka löysi hyvin ja minä jatkoon vaan matkaa vaikka näin että koira teki löyrön. Luka tuli mun luo, mutta ei istunut etehen ja mä seuraalin, jotta mitähän tuo koiruus teköö. No Luka oli hiukan hämmentynehen oloonen, ja olis sit kans vaan jatkanu matkaa, se kävi kuitenki maalimiehen luoka pariki kertaa (tämä oli se mm joka ei antanu ykkösnamia). No me käännyttihin takaasi päin ja mentihin mm:tä kohti, ja päätin sitten ku Luka taas kävi mm:llä niin auttaa koiraa hiukan. Ja tulihan se mun eteeni kutsusta ja istui ilman kehootusta. Ja sitten kytkin koiran liinahan ja mentihin näytölle. Luka ei vissiin oikeen muistanu mitä piti teherä. No, kyllähän meillä on nyt tuota taukoa ollukki.

Toisenki mm:n Luka löysi hianosti, ja tältä se saikin ykkösnamin, ja nyt se tuli jo suoraa mun luo, mut tällä kertaa se sitte muistanukkaa istua, joten jouruun sitä kehottamaan istumaan. Ja taas liina koiraan kiinni ja mentihi näytöölle. Ja lisää nameja.

Luka oli taas onnensa kukkoloolla, ku sai olla reenin jälkehen kaikkien rapsutettavana, ja keskipisteenä. Täytyy vaan sanua, että kyllä toi Luka hyvin teköö hommia ja löytää tosi hianosti ihmiset, mutta tota ilimaasua pitää vaan hiua ja hiua.