13.4.2007

Oli sitten hiukan erilaaset reenit Lukan syntymäpäivänä. Ohjaajat aloottivat reenit siivuamalla metsästysseuran majat Tottijärvellä.

Reenaamahan päästiin aika hyviis ajoissa, ja nyt oli eri maalimiehiäki ku normaalisti, sillä meilloli kaikkien ryhmien reenit, jotka toki laitettihi pienempiin joukkueisiin. No Lukalle otettiin kaksi maalimiestä, jotka kumpiki piiloutu kaksi kertaa. Tarkootus oli taas että ensin ykkösnami ja sitten näytölle tullessa koiruus saa loput herkut. Lukalle oli maasto aivan "uusi" niin aluksi se kyllä löyti ekan maalihenkilön todella nopeasti ja tuli näytölle reippaasti. Seuraavat ukot löytyi myöskin ok, mutta Luka tykkäs haistella kauhiasti maata, ku oli peurojen ja hirvien hajuja tooorella palio. Ja minä ohjaajana taas mokelsin. Yhden kerran luulin, että koira oli tulossa mun luo kertomaan että ukko on löytyny, mutta mitä eihän se ollukkaa tulos mun luo. Ja mä pyysin sitä tyköni ja sanoin että istu. Ja koiruus oli hiukan hämillään että mitä täs ny tapahtuu, emmä oo löytäny ketään.

Eli mulle läksyä, anna koiran tehdä työnsä, äläkä hätääle ja mun tarttis orotella että koira istuu mun eteen tullessaan kertomaan löydöstä.