30.3.2007

Meilloli Lukan kans taas kivat reenit. Oltihi reenamas toimelassa, kivassa metikössä. Ilima oli lämmin ja heikko tuulinen. Lukalle meni nelijä maalimiestä piiloon ja tarkootus oli kaikilta maalimiehiltä saara ykkösnami, jonka jälkeen näyttöilimaasu ja istuminen siinä yhteyres mun eteen. No ekalta maalimieheltä Luka tuli hienosti kyllä mun eteen, mut mä jouruun viä sanomaan istu sille. Ja loput maalimiehet meniki sit tosi hianosti. Luka istui mun eteeni ja yhyres sit mentiin maalimiehen luo.

Mulla alakaa olla toooosi hyvä luottamus siihen jotta se koiruus tuloo mun luo vasta sitte ku se on teheny löyrön. Eli tarkoottaa sitä, että pimeelläkään ei tarvii maalimiesten laittaa valoja päälle ku koira on heirän luona käyny. Hyvä hyvä.

Reeniistä jäi tosi hyvä mieli sekä mulle että Lukalle!