9.3.2007

Perjantai jälleen ja etsintää harjoottelemassa. Ilima oli kostia ja kyllä siinä taisi pieni tuulenvirekki olla.
Oli tarkootus että Lukalle laitetahan nelijä maalimiestä, ja kaksi ensimmäästä ykkösnakin jäläkehen ilimaastaas siten, että kun Luka tuloo mun luo niin minä kehootan sitä istumahan mun etehen. Ja kaksi viimestä ukkoa ilimaastaas niin että ykkös nakin saatuaan, tuloo mun luo ja minä orotan ettö istuusko tuo itte. Mutta kävi tosi hianosti. Luka istui jo ekalta maalihenkilöltä tullessaan mun eteen iliman kehootusta =o) Siis torella upiaa!!! Ja loputkin ukot meni samallalailla. Töitä jouruttihin tekemään viimeesen ukon löytämiseksi tosi palio. Se oli piilootettu tosi hankalahan paikkahan. Tuulen alapuolelle ja lähelle puroa. Mutta kyllä se Luka senki löyti, haju oli koko ajan mutta paikantaminen kesti tovin.