2.3.2007

Oltihin Lukan kans reeniis. No hianostihan se meni.
Laitettihin Lukalle nelijä maalimiestä piilohon. Palakintona ensin 1 nami kun tuli löytö ja loput herkut sitten ilimaasun jäläkehen. Luka teki töitä keskittyneesti mutta nopiasti. Ensimmäänen maalimies oli piilotettu lammasaitauksessa olevaan karsinahan. Se oli kyllä Lukalle heleppo, se vaan törmäs siihen aitahan ku eihän sitä ny keriinny havaattemahan ku sai niin hyvän vainun. Luka tuli mulle kertomahan tosi hyvin, jotta ukko löytyi. Istumista otettihin etehen ku Luka tuli näytöölle. Seuraavat maalimiehet löyrettihi pommin varmasti. Vipalle maalihenkilölle ku oltihin menos, niin mulle ohojaajana annettihin sellaanen läksy, että mun pitääs kokeella jatkaa matkaa, kun Luka löytää ukon. Tähän asti oon vaan pysähtyny seuraamahan koiraa ja toki aina oon pysähtyny kattelemahan jotta mitä se teköö. No kyllähän se Luka meinas ensin jatkaa mun kans matkaa vaikka oli ukon löytäny, mut sitte se pyörsi ja oli sen näköönen että kyllä kai täs tarttoo jotaki teherä, jotta tuo mamma nyt hoksaa, että oon löytäny ukon. Tota tarttoo ny reenata vielä, kuten sitä näytölle tullessa istumista

Sää oli meleko tuuleton, leuto meleko kostia.